Πέμπτη 15 Οκτωβρίου 2009

ΓΡΙΦΟΣ Ο ΤΖΙΦΟΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΕΥΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΠΕΡΙΕΡΓΗ ΕΚΔΟΧΗ

Ξέρετε, όταν άπαντα έχουν τη φρεσκαρισιά τους και άπαντες οι έμπειροι δημοσιογράφοι έχουν και καμιά δεκαριά απόψεις και είναι στα μέσα και στα έξω και τις διαμοιράζονται φωνηέντως, για την επαλλήλων επικάλυψη και εκάστου επικράτηση, εγώ αποκρύβομαι της οχλαγωγής και εγκλωβίζομαι στο σκεπτικό μου.
Με αυτή τη μεθοδολογία μου, αποφεύγω να πέσω και μέσα (μη και πνιγώ στη λυματολάσπη) και μη πέσω έξω, μη και κατακρεμοτσακιστώ στα της αβύσσου, ένεκα της πονηράδας μου. Τι τα θες τα πρωτοσέλιδα και τα οπισθόφυλλα Μπαρμπανίκο?????? Κι έτσι αφήνω τους Ευαγγελάτους, τους Τριανταφυλαίους και βάλε, τους Παπανικολάουλάουλάου, ακόμα και τους Χαρδαβέληδες σε περιορισμένη αγωνία. Εγώ αρκούμαι στο φυσιολογικό μου αϊκιού, που μπορεί να φτάσει δορυφορικώς, ίσα με τη σελήνη, γιατί άμα γίνω χαρδαβέλας, θα αποπλανηθώ πέραν της Ανδρομέδας του και δε θα μπορεί να με συμμαζέψει μήτε η Νικολούλη......
......"Νέος άνθρωπος είμαι... δεν με πήραν δάααααα και οι χρόνοι..!!!.." ......"Ουχί κε Χατζηαποτέτοιε μουουουου ού, δεν σκοπεύω να αποσυρθώ τόσο ενωρίς της πολιτικήςςςςςς...!!!..." ...."Να είστε σίγουρος, ότι κάτι θα βρώωωωω για τα της απασχολήσεώς μουουουου.... Δεν είναι απαραίτητο να προεδρεύω της Νέας Δημοκρατίαςςςςς..."!!!!!
Από τέτοια και από άλλα είπε και ξαναείπε ο Καραμανλής ανέτως, αβιάστως, αναπαυόμενος κι ακούραστος, προ και ιδία μετά στην της κοπώσεως αναφορά του.
Προσέξατε ποτέ να αποσαφήνισε προς τα που τραβά η κόπωση?????
Στη μάσα αποκλείεται!!!!! Όσο γράφανε για τη κόπωση, ο χοντρόμπαλος λάμβανε κιλά και οκάδες για να ξεπεράσει τον Πάγκαλο!!!!
Στο πρωθυπουργιλίκι????? Αποκλείεται!!!! Όσο φούντωνε η κόπωση, τόσο ούρλιαζε προς κάθε κατεύθυνση, ότι είναι μικρός σε ηλικία κι ότι το μέλλον είναι δροσιστικό για τη πάρτι του..!!!!....
Είναι πάρα πολλά και ξανά πολλά και κει που προσπαθώ ανάπαυση στο σκοτεινό το τούνελ μου, δεν τον είδα, αλλά τον διαισθάνθηκα... Μου τραβάει έναν τάραχο στον σβέρκο και με ετοιμάζει για επέμβαση: "Τα καλύτερα έρχονται μετά τα Χριστούγεννα" ουρλιάζει με 248 ντεσιμπέλ, και ξαναχάνεται, ενώ το Δελφινάριο, τον παρακαλά να τους κάτσει, μόνο για άλλες 3 βδομάδες......
....Κάποιοι, βλέπουν τα σπασμένα πτερύγια και "παρακαλούν" τον Καραμανλή, για περισσότερο.............
Εσύ, τι λες??????? πριν ή μετά τα Χριστούγενναααααααααα?????
Μπορεί και μετά τη πρωτοχρονιά!!!!!!!!!!!!!!!

2 σχόλια:

  1. Αυτοκριτική και μάλιστα ειλικρινή και φυσικά φρέσκες ιδέες και άφθαρτο ανθρώπινο δυναμικό που θα μετουσιώσει σε πράξη τις ως άνω ιδέες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Νάτα-Νάτα..... Αάαααα.... Δε τα μπορώωωωώ.!!!! ΕΓΩ - ΑΥΤΟΣ - ΑΥΤΗ - ΑΥΤΟΙ και τα ογδόνταδυό ΜΥΣΤΗΡΙΑ.
    Εγώ, ούτε στα Ελευσίνια πάω, ούτε τις Σαμοθράκες επισκέπτομαι, ούτε ρίζες μαζεύω στους πρόποδες του Ολύμπου...!!!
    Θέλω τα σταράτα του... και απορώ:
    ΘΑ ΜΑΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΕΙ Ο ΧΟΝΤΡΟΥΛΗΣ ΜΟΥ, ΝΕΑ ΝουΔού (ΚΑΙ άνευ Ντόρας ΚΑΙ άνευ Αβραγκιόζη ΚΑΙ άνευ ΓαΪδουροσάμαρου) στο νέο έτος 2010???????????
    Και ξαναρωτάωωωωωω: Σ' αυτούς απευθυνόταν με το "ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑ"???????
    Τόσα έχω κάνει γι αυτόν και τη Νατάσα και θα μ' αφήσει στα σκοτάδια μου??????
    ΑΜΑΝνννν ΘΑ ΣΚΑΣΩ της αγωνίας μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή