Δευτέρα 5 Οκτωβρίου 2009

Η ΓΕΝΑΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΑΡΟΥΡΑΙΟΥ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΚΑΙ Η ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ ΜΟΥ

ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ
Δεν είναι για να τον λυπάσαι.
Δεν είναι ούτε για να του απονέμεις και εύσημα για δήθεν γεναιότητες και άλλες Ντορικές και Αβραμοπουλικές, με Σαμάρι γαϊδουρινές κορώνες. Αυτό το αφήνουμε σ' αυτούς, που διεκδικούν αβάντες, από τα τελευταία, ελάχιστα ερείσματα του ανίκανου Καραμανλή, στο κόμμα που ηγεμόνευε μέχρι χθες.
Η πολιτική αλητεία, Καραμανλή, Μπακογιάννη, Αβραμόπουλου, Σουφλιά, Σαμαρά, Παπαθανασίου, Δένδια και των υπόλοιπων που ως γνήσιοι αρουραίοι λάκισαν νωρίς, δέχθηκε αυτό που θέλαμε: ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΟ ΚΑΤΑΓΜΑ ΣΤΟ ΣΑΠΙΟ ΤΗΣ ΚΕΦΆΛΙ
Το συγκεκριμένο σάπιο καθεστώς βούλιαξε στη δική του σαπίλα. Στις κλεψιές του, στη διαφθορά του, στις κομπίνες των πολιτικών του.
Προσωπικά νιώθω τεράστια ικανοποίηση, γιατί στις 16-12-2008, συνειδητοποίησα, ότι δεν είχα να κάνω απλά με κάποια διεφθαρμένα στελέχη του Υπουργείου Υγείας, αλλά ότι είχα απέναντί μου τον ίδιο τον Αβραμόπουλο. Έχει κάνει φοβερά πράγματα, τρομερά σκάνδαλα. Έφτασε στο σημείο να έχει προσωπική ευθύνη για τη πλαστογράφηση του Πρακτικού επιλογής Επιθεωρητών, για να απαλλαγεί της παρουσίας μου, ενώ με το ίδιο πλαστογραφημένο πρακτικό, επέλεξε προσωπικά επιθεωρητές που δεν είχαν τα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα.
Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ.
Τις καταγγελίες μου, τις κοινοποιούσα με e-mail στον Αβραμόπουλο και τον Καραμανλή. Νωρίς, διέγραψα από τη λίστα των επαφών αλληλογραφίας μου τον Αβραμόπουλο, γιατί ξεκαθαρίστηκε ότι ήταν κάτι παραπάνω από πολιτικός απατεώνας. Κατά 40% η χρεωκοπία της χώρας οφείλεται στις συνεχείς παρανομίες του Υπουργείου του. Ο Καραμανλής ξέρει τα πάντα, τόσο για τις ρεμούλες στο Υπουργείο Υγείας, του ΥΠΕΧΩΔΕ και όλων των άλλων. Είμαι από αυτούς που πιστεύουν, ότι στη περίφημη σύναξη του Μπαϊρακτάρη, δόθηκε στον Καραμανλή η αρχηγία των νταβατζήδων. Εκτός από εμένα, είμαι σε θέση να γνωρίζω ότι και άλλα στελέχη της δημόσιας διοίκησης (πλην Ρακιντζή, Σαμπατακάκη κλπ) κοινοποιούσαν τις εκθέσεις τους στον Καραμανλή. Το αποτέλεσμα ήταν πάντα το ίδιο: το σάπιο καθεστώς Καραμανλή και ΣΙΑ, έδιωχνε τους έντιμους Επιθεωρητές και Ελεγκτές που έκαναν προτάσεις κατά της διαφθοράς και κατά συγκεκριμένων διεφθαρμένων κρατικών λειτουργών.
Ευτυχώς εξ αρχής συνειδητοποίησα με τι απατεώνες είχα να κάνω και δήλωσα δημόσια και επώνυμα, ότι΄αρνούμαι να προσφύγω στα δικαστήρια, γιατί αρνούμαι να υπηρετήσω αυτό το σάπιο καθεστώς και ότι, αυτό το σάπιο καθεστώς θα το πολεμήσω με όλες μου τις δυνάμεις. Είχα μεγάλο παίδεμα, γιατί μπήκα στον κόσμο του Ίντερνετ που δεν τον κατείχα καλά, έμαθα πολλά πράγματα κυρίως με διάβασμα και πειραματισμούς, έμαθα να ζωγραφίζω και να κάνω κολάζ με το ποντίκι....... Ξεπατώθηκα για 10 μήνες. Ακόμα και τη καλοκαιρινή μου άδεια χαράμισα!!!!!
Τις αναρτήσεις μου στο AVRAGIOZ, τις κοινοποιούσα στον Καραμανλή, στο ΠΑΣΟΚ, στο ΚΚΕ, σε ΜΜΕ και δημοσιογράφους και σε πολλούς bloggers. Παραμέλησα την υγεία μου, μέχρι να δω το σάπιο καθεστώς να πηγαίνει στα τσακίδια.
Η ΥΓΕΙΑ ΜΟΥ
Έχω υποστεί έμφραγμα, έκανα αγγειοπλαστική, έχω στένωση αρτηρίας 60% πιο κάτω απ' το έμφραγμα και στένωση σωλήνα σπονδυλικής στήλης σε τελικό στάδιο. Είμαι πλέον προγραμματισμένος για χειρουργείο. Αυτό που με χαροποιούσε, ήταν ότι απόκτησα πάρα πολλούς ιντερνετικούς φίλους, οι περισσότεροι των οποίων φιγουράρουν στην αριστερή στήλη του ιστολογίου μου. Υπάρχουν εξυπνάδα και πολλές ιδέες εκεί μέσα.
Η ΝΙΚΗ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ
Η νίκη του Παπανδρέου ήταν αναμενόμενη έως το 6,5%. Είναι σαφώς έκπληξη η διαφορά 10%, αν και η φυσιολογική μετακίνηση, είναι από το ένα κόμμα προς το πιο συγγενικό.
Πέρα από αυτό όμως, οι ηγεσίες της αριστεράς έχουν τεράστιες ευθύνες:
  1. Χίλιοι νοματαίοι στον ΣΥΡΙΖΑ, συμφωνούν μόνο στο ότι ο καθένας αναγνωρίζει στον εαυτό του ότι είναι τεράστια προσωπικότητα και ηγετική φυσιογνωμία και περιμένουν πάντα τη κατάλληλη στιγμή για να αρχίσουν να αλληλοπυροβολούνται. Μαζεμένα 10-12 κομμάτια, στη πράξη ξένα μεταξύ τους. Ο Παπανδρέου πρέπει πάντως να τους ευγνωμονεί
  2. Το ΚΚΕ έχει τεράστιο πρόβλημα ηγεσίας. Πριν από 6 μέρες, ένας εργαζόμενος, τόλμησε να ρωτήσει τη Παπαρήγα, πότε σκέφτεται να αποχωρίσει. Αυτό το ερώτημα, η Παπαρήγα δεν μπορεί να συνειδητοποιήσει, ότι θέλουν να της το υποβάλλουν χιλιάδες αριστεροί που ψηφίζουν ΚΚΕ, είτε είναι κομουνιστές είτε όχι. Η απάντηση της Παπαρήγα ήταν, "ευχαρίστως να φύγω και να κάνω κάτι άλλο, αν μου το ζητήσει η Κεντρική Επιτροπή". Με λίγα λόγια, από το μυαλό της Παπαρήγα, δεν θέλει να περάσει ούτε σαν σκέψη, ότι πιθανόν η παρουσία της στην ηγεσία του ΚΚΕ, είναι αποθαρρυντική, για τη προσέλκυση νέων φίλων, μελών και ψηφοφόρων. Κανείς δεν τη κατηγορεί ότι δεν πρόσφερε στο ΚΚΕ. Της λέμε όμως ότι αυτό δεν φτάνει. Τόσα χρόνια στην ηγεσία, δεν έδειξε ότι είναι η ηγετική φυσιογνωμία που χρειάζεται ένα αριστερό κόμμα και κίνημα που μπορεί να εμπνεύσει και να πείσει τις μάζες. Ο μεν Παπανδρέου πρέπει να ευγνωμονεί το ΚΚΕ, για το ότι στο τιμόνι του έχει την αρνητική φιγούρα της Παπαρήγα, το δε ΚΚΕ πρέπει να καταλάβει ότι χρειάζεται να ρισκάρει και να αναζητήσει το καινούργιο. Εκτός από πίστη στο κόμμα, υπάρχει και η ανάγκη της μάζας για έμπνευση. Το κόμμα σέρνεται. Η διατήρηση ή η προσέγγιση ποσοστού είναι μια μπούρδα όταν για πολλά χρόνια η μάζα καταδυναστεύεται Απουσιάζουν η πειθώ, οι ιδέες, η έμπνευση, το πάθος, η ενέργεια και πολλά, μα πάρα πολλά άλλα.
Με ικανοποιεί, που έβαλα ένα μικρό λιθαράκι, μαζί με χιλιάδες άλλους, για να φύγει το χιλιολερωμένο και σάπιο καθεστώς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου