Δευτέρα 27 Απριλίου 2009

ΑΙΧΜΑΛΩΤΗ ΤΟΥ ΚΑΡΚΑΒΕΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ Η ΜΙΝΙ ΜΑΟΥΣ

Σκαρφάλωσα σαν τον Ταρζάν, κρεμασμένος ανάποδα από τα πόδια, πάνω στην ακακία, απέναντι από τα κρατητήρια του Εργαστήριου Γενικής Παθολογίας και Παθολογικής Ανατομικής.
Με 23 φωτογραφικές μηχανές και 14 βιντεοκάμερες κρεμασμένες στον λαιμό κόντεψα να πάθω το 2ο έμφραγμα.
Τι να πω για τα μπούτια μου, που κατατρυπήθηκαν από τα αγκάθια των ψευδομαρτυριών.
Τελικά τα κατάφερα και τράβηξα μερικές φώτο της Μίνι, της διάσημης ποντικίνας, που τη συνέλαβαν οι μπράβοι της δικτατόρισσας Αναστασίας Παζαρίτη και του φασιστικού καρκαβελισμού, που έχουν καταλάβει το Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και καταβροχθίζουν το ένα δικτατορικό μετά το άλλο, μαζί με όλα τα όπου γης ποντικάκια.
Ιδίοις όμασι, αντίκρισα την μήνη της σημαίας Αναστασίας, να μαστιγώνει τη Μίνι, να βγάζει μετά μανίας τους όνυχας ανήλικων τρωκτικών, να τα τρυπά με τεράστιες σύριγγες και να τους πίνει το αίμα αχόρταγα. Τέτοια δίψα για δικτατορικό δεν ματαείδα!!!
Στη διάρκεια του 3ου διαλείμματος, με αντιλαμβάνεται η όμορφη Μίνι Μάους, μου κάνει ματάκια, μου σκάει χαμόγελο και μου λέει "αντέχω" και θα τη σκάσω... Φύγε, μου λέει και τράβα να γράψεις ρεπορτάζ για μένα και όλα τα ποντικάκια, πλην έμμισθων κυβερνητικών τρωκτικών....
ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΚΑΙ ΦΩΝΑΖΩ ΔΥΝΑΤΑ: ΕΛΕΥΘΕΡΩΣΤΕ ΤΩΡΑ ΤΗ ΜΙΝΙ ΜΑΟΥΣ ΑΠΟ ΤΑ ΝΥΧΙΑ ΤΟΥ ΚΑΡΚΑΒΕΛΙΣΜΟΥ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου